lördag 28 mars 2015

Lite tjuvstart på påsken

Idag kunde jag inte riktigt låta bli, när solens strålar värmde så skönt, att ställa ut en blomsterdekoration med påskpynt. God hjälp fick jag av Mysfarbrorn. Han var mer intresserad av om det gröna i krukan var ätbart än påskdekorationen som fanns där.



De här första vårdagarna vill jag inte släppa taget om. Jag vill njuta riktigt länge och lurar mig själv att det är varmare ute än det är. Ända tills jag står där och huttrar och inser att jag fortfarande måste ha jacka på mig utomhus. Nu är det bara att se framemot allt varmare dagar med allt ljusare kvällar. Den här årstiden är så fantastisk!

3 kommentarer:

  1. Våren är verkligen fantastisk :) Och so m du vill jag att den ska vara länge ... den får inte går för fort, man vill hinna njuta!

    SvaraRadera
  2. SV: Ja, jag tävlar med Imra i lydnad. Vi har än så länge bara tagit ett LP1 men vi fortsätter med lydnaden till det inte är roligt längre :) Vi ska starta i bruksspår i år också. Vi har även en jämthund som är svensk utställningschampion och svensk jaktchampion som min sambo jagar med. Om allt går enligt plan kommer vi att ta en avkomma efter honom i år och då ska jag försöka ta ett LP1 på den valpen bara för att det är kul - det är ju inte direkt vanligt med jämthundar på en lydnadsplan! ;)

    Vad fint du har gjort med påskdekorationen! Jag tror jag ska påskpynta i dag! :)

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt sött foto! Ja man kan inte annat än att älska våren :)

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥