onsdag 27 maj 2015

Ett viktigt inlägg och ett stöd





12 kommentarer:

  1. Såg din fråga nu på morgonen :) och att du redan listat ut svaret!
    Lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint initiativ.
    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Så fint,blir verkligen rörd & berörd i ♡-at!
    /Kram fina

    SvaraRadera
  4. Fint initiativ själv väljer jag att skänka en summa=)

    SvaraRadera
  5. Fint att hjälpa till på detta sätt!
    Kramen Pia

    SvaraRadera
  6. Härligt att du har lagt upp din egen hopp-shop här! Ditt stöd är betydelsefullt. Lycka till med försäljningen, och varmt tack!

    SvaraRadera
  7. Fuck cancer!
    Jag förlorade min mamma för 4 år sedan i cancer... hon blev 52 år <3

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Bra initiativ. Jag har köpt armband och
    lyktor, viktigt och samla ihop pengar.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  9. Så bra Initivativ, skänker pengar men borde göra samma som du sååå viktigt !!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jättefint initiativ ;))...var tredje person drabbas av cancer, men alla berörs....
    Ha en fin dag !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Fint initiativ! Jag har ett sådant armband sen tidigare men beställde ytterligare ett nu genom din blogg. Köper även från For Life emellanåt.
    Tänkte låna ut min blogg men det funkar inte så jag har mailat dem. Får se om jag lyckas med lite hjälp.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥