söndag 17 maj 2015

Två års jubileum

Idag tittade jag in på instagram och ser alla norska flaggor. Det är redan den 17:e maj! Tänker att fem dagar bara försvann och utanför har det blivit vår.


Idag firar jag två års jubileum i bloggens värld. Började på en annan webbplats med mycket mer fokus på natur och hållbart. Sedan fick bloggen så småningom en annan karaktär samt att jag inte riktigt gillade att jag inte kunde styra reklamen. Så då tog jag för två månader sedan modet till mig att byta hit till blogspot. Tack till er alla för era underbara kommentarer. Era kommentarer är så värdefulla och ger så mycket energi! 


I morgon ska nya blodprover tas på min sjuka hund. Jag måste säga att jag bävar. Borde inte göra det. Jag kan egentligen inte göra mer än det jag gör och provsvar kommer i mitten på veckan. Oron finns ändå där. 


I allt kaos som råder här hemma nu när vi städat ut mitt barndomshem så har det samtidigt blivit vår ute. Skir grön vacker grönska. Underbar årstid! Tussilago, tulpaner, vitsippor och annat vackert som ger lite extra lycka. Önskar dig en riktigt härlig ny vecka i vårens och sommarens tecken.

17 kommentarer:

  1. Hoppas att allt blir till det bästa med din vovvevän ♥

    Runt husknutarna härhemma har vi en frodig regngrönska idag :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra med din hund. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på er och vovven. ♡
    Håller tummarna för att proverna är bra.
    Vill samtidigt säga stort grattis till 2-års jubileumet!
    Styrkekramar!! ♡♡♡
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Grattis till jubileet! :)
    ... och lycka till idag! Hoppas verkligen att det går bra!
    Önskar dig en fin ny veka- en så fin det bara går mitt uppe i allt!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en bra dag för både dig och vovven. Och så grattis på två-årsdagen till din fina blogg:) Jag är inne på min tredje... den första tog jag bort av misstag, den andra, Vårt röda hus, blev till Solstrimmor när jag lämnade landet och flyttade tillbaka till min hemstad.

    Vårkramar till dig!
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Grattis till tvåårs jubileum för bloggandet! Härligt vårliga bilder, den skira grönskan som har tagit fart. Fint fångad. INTE roligt med hunden Helena. Tänker på dig!

    SvaraRadera
  7. Gratulerar till jubileumet och jag håller tummarna för provsvaren. Förstår att du oroar dig, det gör man bara även fall man vet att man inte kan påverka.

    Fin start på veckan önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Önskar dig detsamma och håller innerligt tummarna för provsvaren. /Kram, Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och stort grattis till bloggtvåårsdagen! :)

      Radera
  9. Grattis till 2 år :) och till en fantastisk blogg !!!
    Jag hoppas att provsvaren är bra förstår din oro
    Stor styrkekram Till dig !!

    SvaraRadera
  10. ♡-ligt Grattis till de två åren & hoppas på många,många år till ....
    Håller givetvis mina tummar för din voffs/Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis på din 2-årsdag ;) Hoppas innerligt att provsvaren är bra, det är tungt det där med sjuka familjemedlemmar. Så härligt att våren har kommit till er, här är vi en bra bit in i den men det är
    fortfarande kallt.
    Fin start på veckan till dig!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Grattis till 2 år på bloggen och lycka till med hunden! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  13. Håller tummar och tår för din fina hund!
    Visst är det en fin tid ute nu med all grönska. Jag har just kommit hem från Cypern och där är också vackert men det är inte mycket som slår Sveriges grönska ändå.
    Grattis till 2-års bloggande!
    Allt gott till dig!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  14. Håller tummarna för dig och fina blåöga. Förstår din oro!

    Och grattis till bloggtiden och alla dina vackra bilder!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  15. Grattis på 2-års dagen! =)
    Och hoppas allt går väl med hunden..
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Grattis till två år med bloggen. Och så
    hoppas vi innerligt att proverna är bra på
    vovven.
    Varm kram/AM

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥