tisdag 5 januari 2016

Årskrönika 2015

I mitten på mars 2015 flyttade jag över min blogg hit till den här webbmotorn. Den andra bloggen finns kvar och ligger just nu i mer eller mindre vila. Med tradition från den bloggen tänkte jag göra en sammanställning av det år som gått. Jag är helt överväldigad över den respons jag fått av er läsare och er andra bloggare. På min gamla blogg så slog inlägget om Björnspillning statistiken i taket och är fortfarande efter flera år välläst. Under det här året är det på den här bloggen två inlägg som fått massor med visningar - Ensamhet och Älgörtsdricka. Det jag ser när jag tittat igenom alla de 238 inlägg jag skrev förra året är att de inlägg med reflektioner utifrån händelser i livet också de som blivit mest uppskattade, därefter mina naturskildringar. I den här sammanfattningen tänker jag plocka ut några bilder från varje månad med ett stort tack till dig som hälsat på under året. Texten och collagebilden för varje månad är länkat till den månadens alla inlägg. Kärlek till dig! ♥ 

Mars


Mars 2015


April 2015


Maj 2015


Juni 2015


Juli 2015


Augusti 2015


September 2015


Oktober 2015


November 2015


December 2015

15 kommentarer:

  1. Underbara foton ♡ ...
    /Kärlek & Kramar till dig du fina!

    SvaraRadera
  2. Ett år komprimerat i många fina kollage :)

    SvaraRadera
  3. Så fantastiska collage! Älgörtsdricka ska jag göra i år!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Så många härliga bilder... kul att ha hittat till dej!
    God fortsättning på året!

    SvaraRadera
  5. Vilken bildkavalkad! Å så himla proffsigt gjort! Har ju inte "hängt med dig" så länge så det var ju en perfekt inblick i ditt liv... som är så helt olikt mitt. Å det är ju det som är så givande och kul tycker jag. Vi är ju alla olika (som tur är;-) ). På det sättet kan vi ta russinen från varandra om man säger så!

    SvaraRadera
  6. Så många fina foton du har tagit. Vilket jobb att få ihop allt detta. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Oj, vad du har jobbat med din årskavalkad! Bra jobbat, så många fina bilder!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  8. TACK för att du lägger ned så mycket kraft och omtanke i din fina blogg som vi får ta del av. Det är så inspirerande att läsa den, se alla otroligt vackra foton, lära sig mer om hur man kan förbättra miljön och få ta del av dina kloka tankar. Kramar
    P.S. Kan du länka till björnspillningsinlägget? Blir jättenyfiken! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ruth för dina alltid som omtänksamma ord. Jag uppdaterade årskrönikan med en länk till inlägget om björnspillning.

      Radera

  9. Så fin årskrönika med bilder du har gjort....

    Kram ♥

    SvaraRadera

  10. Så fin årskrönika med bilder du har gjort....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder från ditt år. God Fortsättning på det nya året. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Jättefina bilder över ditt 2015! När jag ser din bilder saknar jag verkligen ljuset, du har fint ljus i dina kollage.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Vilken underbart fin årskrönika! Så vackra bilder!
    Ha det gott!
    Annica

    SvaraRadera
  14. Fantastisk årskrönika... underbara bilder!
    Kram

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥