tisdag 1 mars 2016

Februaricollage

Nu i vinter då det varit på tok för kallt att fotografera med kameran utomhus har jag vid några tillfällen försökt att fotografera stilleben. På mitt instagram har några fotostilleben visats. Roligt, kreativt och skapande.

Februaricollage från instagram

De här gamla sakerna blandat med nya. Loppisfynd. Några torkade rosor, en kaffekopp och en ljusstake. Februarinaturen har varit kall och snöig med dagar med allt mer dagsljus. Nu ska jag njuta av mars månad. En vårvintermånad,

18 kommentarer:

  1. Sååå vackert ♥ ....
    /Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  2. Du tar så ljuvliga, stämningsfulla och sagolika foton... Jag var övertygad om att jag redan följde dig på Instagram men det gjorde jag tydligen inte. Nu så är det fixat så att jag inte missar några fina bilder från dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Hurra för mars! Nu kommer nog våren snart. Fint collage!
    Ha det gott!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert collage ♥
    Med alla dina vackra bilder måste det vara svårt att bara plocka ut nio stycken!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fint collage du gjort...verkligen en februari månad ;))
    Och nu ser vi framemot mars vår/vinter månad...härligt !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. vackra bilder... och vårvinter, rätt fint. Idag har det varit kallt, men solen har lyst och värmt oss. Så härligt!

    SvaraRadera
  7. Åh, vilket vackert collage!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Så vackert collage. Jag ska också njuta av mars månad. Det går på rätt håll. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Visst är det så att man törstar efter sol denna tid på året. Det är alldeles ljuvligt att vända upp ansiktet en stund och byta ut det vinterbleka. Härligt också med varierande antioxidanter. Det känns som om tiden flödar av energi. Och så massor av fina foton ...
    Ha det gott!
    Varm kram

    SvaraRadera
  10. Så många fina bilder samlade i en, vackert! Har precis skaffat instagram, får se hur aktiv jag blir där... Ja nu längtar jag efter våren. Vi har haft många fina soldagar men idag är det mulet. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  11. En vacker februari. Men jag är glad att den är över och våren ständigt kommer närmare. Kram

    SvaraRadera
  12. Härliga bilder:)
    Nu har jag knåpat ihop mitt lilla bidrag till hållbar utveckling:)

    SvaraRadera
  13. Fina stilleben och även några underbara utomhusbilder!
    Snart blir det varmare ute!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  14. Jag fotar inte med riktig kamera längre. Men mobilen är med för jämnan. Det har blivit många soluppgångar den här senaste månaden. Jag blir lika lycklig över ljuset varje dag som solen möter mig på morgonprommisen.

    SvaraRadera
  15. Jag kan nog inte välja ut en enda bild som du visat utan alla är bara så fina allihop. Naturbilderna är som vykort och de andra vackra på sina sätt.

    Önskar dig en fin fredag Helena !

    Kramen från Marie

    SvaraRadera
  16. Så vackra bilder från ditt februari :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du har en härlig fredag!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥