fredag 25 mars 2016

Glad Påsk alla fina

Som ni märker har det blivit lite av en bloggpaus. Mina dagar har varit fyllda med jobb och tid med hundarna och däremellan soffhäng. Behövs det med. Blåöga den raringen verkar må bättre av medicinen. Hur mycket bättre vet jag inte, men ska boka ny tid hos veterinären.

Grabbarna Grus

Idag långfredag har det varit stilla ro här hos mig. Läst lite tidningar, gått promenader med hundarna och bakat kladdkakor. 

Dubbelbladig tazett

Jag önskar dig en riktigt fin glad påsk och hoppas att du får tid till lite ledighet och njuta av den härliga vårvinter som är. Det gör jag. Kram till dig.

16 kommentarer:

  1. Skönt att höra att Blåöga mår bättre av medicinen:-)

    Önskar dig också en riktigt Glad Påsk:-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att Blåöga mår lite bättre!
    Ha en fortsatt fin påskhelg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Det glädjer mig att få läsa att lilla Blåöga är lite bättre. Hoppas det fortsätter så.....håller mina tummar <3
    Fin fortsättning till dig med påsken !
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Samma hos mig, mycket tid på jobb och lite på bloggen. Så är det ibland!

    Önskar dig en härlig påsk!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Här är påskhelgen en typisk njuthelg.
    Ha det gott!
    /Anette

    SvaraRadera
  6. Härligt att Blåöga verkar må bättre. Tänker på er. Ha en mysig Påskafton Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Men... usch då!! Har Blåöga blivit sjuk, det var inte alls roligt att läsa :( :( Hoppas verkligen att medicinen hjälper där!
    Önskar Dig en fortsatt fin & lugn påskhelg. kram Kate

    SvaraRadera
  8. Här ska påskledigheten verkligen tas tillvara, först med lite härligt trädgårdsarbete och sen en veckas skidåkning i fjällen.
    Önskar dig en riktigt god och glad påsk! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Naw,sötnosar ♡ ...
    Go & Gla´Påsk!

    /Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
  10. Så fantastiskt att höra att Blåöga verkar må bättre av nya medicinen! Hoppas hoppas att det håller sig så!
    Önskar dig en riktigt fin påsk. Kram

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  12. Härligt att Blåöga är piggare. Önskar er en skön påsk, tvåbentingar som fyrbentingar.

    SvaraRadera
  13. Vad skönt att han mår bättre!

    SvaraRadera

Så roligt att du är här och tack för att du lämnar en fin hälsning! Jag önskar dig en underbar dag! ♥